lørdag 28. januar 2012

Prosjekt #8: Pappesker får make-over

Å rydde vekk alle småting gjør huset sååå mye finere. Jeg elsker esker og oppbevaringsmuligheter som gjemmer all roten jeg har hjemmet.
På grunn av mangel av esker brukte jeg en helt vanlig pappeske som oppbevaring ti min strikketøy. Egentlig skulle det stå i skapet på arbeidsrommet, men selvfølgelig har det blitt sånn at det står rett ved sofaen. Ikke så fint egentlig.
Derfor hadde jeg planlagt å kjøpe noe flott til å oppbevare strikketøyet mitt.
Men det slipper jeg å gjøre!


Jeg tok pappesken fra biltema med lokk (10 stk koster bare 80kr!!) og malte den med tavlemaling.
2 strøk var nok og vips var jeg ferdig.
Utrolig rask og fin ble den jo også, synes jeg.
I tillegg blir eskene mye mer stabil på grunn av malingen.







Etter at den første var ferdig laget jeg en til til barnerommet. Selvfølgelig i oransje ;-).
Den spraymalte jeg først også fikk den et "skilt" malt på med tavlemaling. Siden spraymalingen ikke var mørk nok ble den litt flekkete. Ikke farlig for min del.

Har dere ikke også mange av disse eskene gjemt bakerst i skapet?
Tar dem fram!

Klem Basteljenta







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...