søndag 26. februar 2012

Inspirasjon på flyet: Art under the hammer

Jeg fant et nytt prosjekt på fly til Tyskland forrige uke!
Bildet er dessverre dårlig men dere skjønner vel ideen, ikke sant?

Det er designeren Ulrike Jurklies som står bak ideen.


Bildet er tatt med mobilen min. Det er en side fra KLM sitt flymagasin.


Da må jeg bare begynne med tankeprosessen hva som skal være mønsteret. Kanskje eiffeltårnet? Eller et kunstverk allikevel?

På websiden momantai-design.com kan du kjøpe mønsteret til 9,90 €. Ikke veldig dyrt egentlig og da kan du velge mellom 4 design.
På websiden finner du også masse andre flotte ting! Titt innom!

Men å lage et mønster selv kan jo også være gøy!
Jeg gleder meg til å høre deres forslag!
Synes dere det kan bli kult?
Kanskje en sponplate, trekt med stoff også spiker med garn?

Klem Basteljenta

4 kommentarer:

  1. Ja det var ett fint prosjekt kan man jo gjøre hva som helst med... bokstaver også.
    ha en flott dag!
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Slike "Spiker-bilder" var veldig populære på 70-tallet....

    SvarSlett
  3. knall kult, min sønn sin barnehage laget akkurat sånne bilder til en utstilling på eit galleri i rosendal :) ble knall stilig!!

    masse kult en kan lage selv ja... :)

    SvarSlett
  4. Synes det var kjempekult! God ide å gjøre det på en sponplate, så slipper man å ødelegge veggen ;) Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...