fredag 24. februar 2012

Prosjekt #11: Selvtegnede bilder som passer til resten av barnerommet


Beklager at jeg ikke skrev noe i lenge!
Men et barn som plutselig ikke sover så mye om natten og en reise til Tyskland må holde som unnskyldninger.

Jeg fikk en del flotte tilbakemeldinger om knaggrekken som henger på barnerommet. Det er kjempehyggelig! Jeg skal snart forklare hvordan jeg laget den.

Men først hadde jeg lyst å legge ut min "Triptychon" på barnerommet. De som har lest bloggen min før vet at jeg bruker Ikea serien "barnslig" på barnerommet. Hele rommet er en drøm av oransje og rosa :-)



Du finner alle mine "barnslige" innlegg her.

Jeg valgte tre dyr av den morsomme Ikea stoffen og tegnet dem på kvadratiske lerret. Ikke vanskelig, men litt erfaring med akrylfarger og pensler trenger man.





Kanskje jeg er litt for mye opptatt av at hele rommet har fått et tema, men dattera vår liker det ;-)
Dere også?

Klem Basteljenta




Her ser du en liten bit av løven som er en del av uroen...

3 kommentarer:

  1. Fine bilder til en fint og gjennomført fargerikt barnerom. Akkurat slik barn elsker det! Det lyser glede!

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Så flink du er!
    Moro at dere skal dyrke ting selv. Vi har gjort det de siste 8 årene og det er så mye bedre enn det man kjøper i butikken + at det er gøy for barna selvsagt! Lykke til! Det er ikke så vanskelig. Tusen takk for koselig hilsen! ha en fin kveld!
    klem Hege

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...