onsdag 4. april 2012

Jeg er i Rom123 sin idébank!



I aprilutgaven av Rom 123 kan du finne min selvstrikket dørmatte i idébanken på side 79.
Dette var kjempekoselig!
Kanskje akkurat den gledesprøyten jeg trengte for å bli flinkere med bloggen igjen.



Jeg har gjennomført en god del prosjekter i det siste men gadd ikke å dokumentere dem her.
Men det skal jeg selvfølgelig gjøre snart.
Det er sikkert flere som kjenner seg igjen? Av og til må man bare ta en bloggpause, eller?

På den andre siden av bladet finner en morsomt nok en gryteunderlag laget med trekuler. Akkurat en sånn laget jeg også. Til og med teksten er nesten likt. Jeg sverger at jeg kom på ideen helt selv, men klart nok var det andre som hadde akkurat den samme!
Selvfølgelig er det ikke viktig hvem som hadde ideen først.
Fint skal det bli i alle våre leiligheter! For jeg synes at når man har det fint rundt seg er det mye lettere å ha det fint inni seg ;-)

Klem Basteljenta

1 kommentar:

  1. Gratulerer med innlegget i Rom123 :)Jeg så innlegget og tenkte det var supersmart. Driver og flytter i ny leilighet. Når jeg er på plass, skal jeg snappe ideen, og strikke meg dørmatte med tau fra Biltema :) Takk for inspirasjon!
    god påske!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...