tirsdag 30. september 2014

Skattejakt

Hei!

Har dere sett linken til min etsy-butikk "TheDustTrapCompany" der på høyre siden av bloggen? 
Der finner dere resultatet av et diy-prosjekt jeg har laget bare noen dager siden. Jeg ble litt forelsket i denne ideen og hadde lyst å lage flere sånne lysestakere. Hvis de blir fine kan jeg jo legge dem ut på etsy og se om noen har lyst på noe sånt...

Lysestakeren har jeg laget selv og du kan kjøpe den på min etsy-butikk "TheDustTrapCompany"


Jeg var i hvert fall i en bruktbutikk som heter Miljømarked og der fant jeg en haug med morsomme keramikkfigurer, tallerkener, lysestakere, vaser og kopper. 

Så får vi se om grisen i etsy-butikken får noen venner :-)


Miljømarkedet ligger rett under bruen fra Bergen sentrum over fjorden til Laksevåg. 
Ja, under! Helt sprøtt! 
De bruker bruen faktisk som tak og har noen møbler ute, hvor de likevel ikke kan bli våte...
Den ene søylen er til og med bygget inn i huset, ser du det? 
Men det er jo flott at det fine gamle huset ikke ble rivet ned. 


Jeg kommer med en oppdatering når noen av lysestakerene er ferdige :-)

Klem 
Basteljenta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...