onsdag 1. oktober 2014

Prosjekt #15: Fra et gammelt bilde til ei fin tavle

Hei! 

Jeg vet at denne ideen er ikke ny. Vi har nå to tavler i vår leilighet. Ei på kjøkkenet i barnehøyde hvor vår datter elsker å tegne på mens vi lager mat. 


Den andre er på badet ved siden av doen. 



Å ha ei tavle ved siden av toalettet, det har jeg ikke sett før! 

Når vi får gjester skriver jeg ofte noe som "toilet poetry" som overskrift på den. 
Resultatene er ofte forbausende morsomt! 


Jeg synes det er koselig med noen kjærlighetserklæringer på doen i en travel hverdag. Av og til, når jeg minst tenker på det, står det noe snilt på tavla. Det gjør godt. 

Barnet liker også å tegne mens hun sitter på tronen. ;-)

Til tavla på kjøkkenet kjøpte jeg et stygt bilde med gullramme på bruktbutikken og den på badet er laget av et bilde fra Kremmerhuset som var på salg til 15kr. :-)

Tavlemaling kan du kjøpe billig på ClasOhlson eller Biltema.
Jeg festet tavlene med bildeoppheng-stripes som kan kjøpes på for eksempel ClasOhlson.  

Kanskje du er også en do-poet uten at du viste det? :-)

Klem 
Basteljenta



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...